Het kopen van een huis
Een goede makelaar helpt u niet alleen bij het bepalen welk huis voor u geschikt is, maar kijkt ook verder. Hoe zit het bijvoorbeeld met eventuele gebreken, de fundering, krijgt u waar voor uw geld, heeft de gemeente in de toekomst nog plannen voor de wijk of straat. Zo zijn er veel aspecten waar een makelaar dagelijks mee te maken heeft en die de waarde van een woning beïnvloeden. Deze makelaar wordt de aankoopmakelaar of wel aankoop makelaar genoemd. Wij leveren deze dienst als geen ander.
De aankoop
Voordat er een koopovereenkomst getekend kan worden moet er natuurlijk eerst een goede en geschikte woning gevonden worden. Dit kan door middel van het plaatsen van een zoekopdracht bij ons kantoor, middels onze eigen contacten en diverse uitwisselingssystemen van de NVM.
Bezichtiging
Indien er een bezichtigingsafspraak voor u gemaakt wordt gaan wij altijd met u mee om u direct van een deskundige beoordeling en waardering te kunnen voorzien. Indien de interesse zo groot is helpen wij u bij het uitbrengen van een bieding en voeren wij de eventuele onderhandelingen voor u.
In Amsterdam zijn veel wegwerkzaamheden. Klik hier voor een overzicht.
De overdracht
Indien de onderhandelingen een positief resultaat hebben opgeleverd wordt er vervolgens bij de notaris een koopakte opgemaakt. Zowel de notaris als uw makelaar zullen u in deze fase juridisch bijstaan. De laatste maar niet onbelangrijke fase heeft betrekking tot de overdracht van de woning. Ten eerste gaan wij met u en de verkopende partij het object inspecteren. Het uitgangspunt hierbij is dat het pand in dezelfde staat verkeert als ten tijde van het tekenen van de koopakte. Na de inspectie wordt er bij de notaris een leveringsakte en eventueel een hypotheekakte ondertekend. Tevens vindt de officiële overdracht van de sleutels plaats en mag u zich de nieuwe eigenaar noemen.
Een afspraak maken
Mocht u achteraf nog vragen hebben over uw aankoop en woning dan kunt u natuurlijk altijd bij ons terecht. Indien u van onze diensten en begeleiding inzake het aankopen van onroerend goed gebruik wilt maken is het verstandig om met één van onze makelaars een afspraak te maken. Vul uw gegevens op onderstaand formulier in en u wordt gebeld voor een afspraak.
De aankoop
Voordat er een koopovereenkomst getekend kan worden moet er natuurlijk eerst een goede en geschikte woning gevonden worden. Dit kan door middel van het plaatsen van een zoekopdracht bij ons kantoor, middels onze eigen contacten en diverse uitwisselingssystemen van de NVM.
Bezichtiging
Indien er een bezichtigingsafspraak voor u gemaakt wordt gaan wij altijd met u mee om u direct van een deskundige beoordeling en waardering te kunnen voorzien. Indien de interesse zo groot is helpen wij u bij het uitbrengen van een bieding en voeren wij de eventuele onderhandelingen voor u.
In Amsterdam zijn veel wegwerkzaamheden. Klik hier voor een overzicht.
De overdracht
Indien de onderhandelingen een positief resultaat hebben opgeleverd wordt er vervolgens bij de notaris een koopakte opgemaakt. Zowel de notaris als uw makelaar zullen u in deze fase juridisch bijstaan. De laatste maar niet onbelangrijke fase heeft betrekking tot de overdracht van de woning. Ten eerste gaan wij met u en de verkopende partij het object inspecteren. Het uitgangspunt hierbij is dat het pand in dezelfde staat verkeert als ten tijde van het tekenen van de koopakte. Na de inspectie wordt er bij de notaris een leveringsakte en eventueel een hypotheekakte ondertekend. Tevens vindt de officiële overdracht van de sleutels plaats en mag u zich de nieuwe eigenaar noemen.
Een afspraak maken
Mocht u achteraf nog vragen hebben over uw aankoop en woning dan kunt u natuurlijk altijd bij ons terecht. Indien u van onze diensten en begeleiding inzake het aankopen van onroerend goed gebruik wilt maken is het verstandig om met één van onze makelaars een afspraak te maken. Vul uw gegevens op onderstaand formulier in en u wordt gebeld voor een afspraak.